- Tanımlı iş akışı yolları ile belgeler, zamanında doğru kişiye en kısa yoldan ulaştırılabilir.
- Birimlerde 7 gün 24 saat evrak alıp gönderilebilir.
- Belgelerin dolaşımı esnasında durumları takip edilebilir.
- Belgeler hızlı bir biçimde dosyalanarak arşivlenebilir.
- Yetki seviyelerine göre çeşitli arama kriterleri ile belgelere tek tuşla ulaşılabilir.
- Aynı belgeye birden fazla noktadan aynı anda erişim imkanı sağlanabilir.
- Belgelerin dağıtım ve dolaşımındaki paraflama süreci ve sırası tanımlanabilir.
- Belgelerin birden fazla noktaya aynı anda tek tuşla dağıtımı yapılabilir.
- İzne çıktığımızda görevleri yürütecek birine vekalet verilebilir.
- Bekleyen ve işlem yapılan evraklar kontrol edilerek personelin performansı değerlendirilebilir.
- Belgelere erişim ve erişilmezlik güvenliği sağlanır.
- Elektronik imza ile birlikte sadece kurum içi değil kurumlar arası yazışmaların bilgisayar ortamında yapılabilmesi sağlanacaktır.